ACTIVITEITEN STICHTING

Naast het ondersteunen van proefschriften (zie onder), hebben we van 2019-2023 onder andere:

- 2x de masterclass Feistritz georganiseerd, voor- en door anesthesiologen in Feistritz, Oostenrijk, geaccrediteerd door de NVA

- Onderzoeksprojecten financieel ondersteund, waaronder een onderzoek naar verminderen van postoperatieve OSAS (MAD project, AmsterdamUMC, afdeling anesthesiologie)

- Bezoek aan de ESAIC, Euroanaesthesiology, gefaciliteerd.

De stichting staat open voor initiatieven voor ondersteuning en faciliteren van relevante onderzoeks- en onderwijsprojecten.

ONDERSTEUNING PROEFSCHRIFTEN

2017 Dr. J.A.W Polderman "Perioperative Hyperglycaemia and its treatment in patients with diabetes mellitus"

2018 Dr. S.C. van Steen "On the Same Track; glucose monitoring and treatment strategies in diabetes and critical illness

2021 Dr. H. Blauw : "The bihormonal artificial pancreas -  Development and evaluation of a novel treatment for type 1 diabetes"